Fundacja AST Fundacja AST

Regulamin forum Fundacji AST

Chcesz być Nowym Użytkownikiem Forum? Zapoznaj się z treścią regulaminu by poznać obowiązujące zasady.

Regulamin forum Fundacji AST

Postprzez admin » 19 Paź 2010, 12:37

Witamy na forum „Fundacji AST”
Oto zasady obowiązujące na tym forum - należy się z nimi zapoznać przed rozpoczęciem swojej aktywności. Zapraszamy.

1. Aby stać się Nowym Użytkownikiem Forum należy się zarejestrować i wypełnić wszystkie rubryki wymagane przy rejestracji.

2. Każdy użytkownik ma prawo do jednego konta (nicka) na forum. Założenie nowego konta jest dozwolone tylko w przypadku rezygnacji z poprzedniego i za zgodą Administratora.

3. Kopiowanie (lub przekształcanie na tekst o podobnym brzmieniu i sensie lub obraz o podobnym wyrazie) jakichkolwiek wpisów oraz fotografii z tego forum na inne fora, strony i przestrzenie w Internecie, bez pisemnej zgody autora lub administratora forum, jest łamaniem Prawa Autorskiego (w oparciu o Dz.U. Nr 24, poz. 83, Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z 4 lutego 1994r. z późniejszymi zmianami).

4. Zanim zostanie założony nowy wątek, należy się upewnić czy nie ma już podobnego - wątki zbliżone tematyką do istniejących, będą usuwane lub łączone.

5. Bez potrzeby nie piszmy postów przy włączonym klawiszu Caps Lock oraz nie używajmy czcionki o innym kolorze. Duże litery w postach oznaczają krzyk. A przecież można porozumieć się i w inny sposób.

6. Jeżeli uznamy, że jakaś informacja znaleziona przez nas w sieci może zainteresować forumowiczów, wklejmy ją do odpowiedniego wątku. Nie podajemy nigdy linków do ogłoszeń „rozmnażaczy”, których pełno na portalach typu „kup – sprzedaj”. Nie podajemy linków do innych for.

7. Pomawianie oraz podawanie informacji niesprawdzonych, których nie jesteśmy w stanie poprzeć argumentami; wyzwiska, używanie wulgaryzmów, okazywanie braku kultury oraz braku szacunku dla innych spowoduje zastosowanie kar przewidzianych regulaminem.

8. Zamieszczanie postów godzących w dobre imię fundacji i wolontariuszy Fundacji AST i nie zawierających niezbitych dowodów potwierdzających przedstawione fakty jest zabronione. Jednym słowem: uczestnik forum ma prawo do dyskusji i krytyki, ale przypadki trollingu będą bezwzględnie zwalczane.

9. Zabrania się umieszczania na forum tekstów opisujących i reklamujących działalność, bannerów, logo organizacji prowadzących działalność konkurencyjną w stosunku do fundacji i oficjalnie odcinających się od jej działalności.

10. Zabrania się umieszczania na forum tekstów reklamujacych firmy lub osoby prowadzące działalność gospodarczą bez zgody administracji forum.

11. Administratorzy i moderatorzy bez powiadamiania użytkownika mogą zmieniać posty użytkowników korygując błędy wynikające z nieprawidłowego wklejania zdjęć i literówek, oraz łączyć, dzielić, przesuwać i blokować wątki.

12. NIE SPAMUJ! Zabrania się wklejania tych samych treści do kilku wątków.

13. W przypadku naruszenia jednego lub kilku punktów regulaminu administratorzy forum oraz moderatorzy mają możliwość nakładania ostrzeżeń dla użytkowników. Trzy ostrzeżenia powodują stałe zablokowanie użytkownika forum.

14. Administratorzy mają możliwość zablokowania użytkownikom funkcji korzystania z PW, jeśli uznają takie działanie za konieczne. W przypadku rażącego złamania regulaminu forum administratorzy mogą w trybie natychmniastowym usunąć użytkownika forum.

15. Administratorzy i moderatorzy mają prawo usuwać i zmieniać posty użytkowników, jeżeli wystąpią w nich treści obraźliwe, niecenzuralne, niezgodne z prawem lub regulaminem forum. Decyzje administratorów i moderatorów podejmowane są suwerennie i nie podlegają dyskusji. W przypadku takiej ingerencji administrator lub moderator powinien poinformować użytkownika o przyczynach swego działania za pomocą PW.

16! Zabrania się zbiórek finansowych na forum Fundacji AST na prywatne konta. Tematy zakładane o zbiórkach, nie posiadające w pierwszym poście oficjalnego konta organizacji, która zbiera fundusze na danego psa będą usuwane, a użytkownicy będą dostawać ostrzeżenia (po 1 ostrzeżeniu i braku poprawy - BAN). Ten punkt dotyczy tematów zakładanych od 17.01.2012r.
admin
Administrator
 
Posty: 1
Rejestracja: 19 Paź 2010, 12:37

Wróć do Regulamin forum

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron